Thursday 15 September 2011

:: 1 Perhentian ::

salam u'ols.
 R.I.N.D.U !!
rindu tol kt blog aku nie.
sowi ler yer cik blog.tuan ko ni lum nyempat2 nk hupdate.sebok jer aku ni.
na kte bz pn x.juz feel sooo lazy.sekian.harap maklum.

skrg aku da slmt berada di bumi Melbourne.hapee???since when ko stdi obersea ni madihah??
omg!!omg!!haha..itu cita2 time kecik laa deq non oit.time idung b'hinguss lagik.

fyi,dak2 Uitm clas aku pggl Merbok as Melbourne.LOL..sgt klakar d situ.sile gelak gulinggg.;)
name mst nk yg vogue,class n vavaboomm aje..ta gitue u'ols?hukaloh!

na cte laa cket nie..leh x kome??xley?awat psai pa?leh laa...purlishh..:(
hahaha..geds n hover sgt ko madihah.sile muntah cpt2..

na cte sal journey aku n en bf time p merbok,kedah n after tuh p ziarah kmpung en bf kt penang..yahuu!!
road tour laa ktekan.ta gitu nyah?:P
time otw p merbok aku n en bf ade stop kt R n R Banjaran Titiwangsa.
perghh!!!
pns gleerr der wa ckp sma lu..mmg tingtong ler..
time tuh sbb tghri.da nme pn tghari deq non. matahari  mak iahh ta pyh ckp laa mbak ang.terpacak tas kpla aku nie.pewot ni xyah nk cte laa.da bergendang brploh2 kali shiapp maen lagu Aishiteru .ko ade..??
 laparrr n tros je mam..n tbe2 redup..
THANK YOU ALLAH..
Die cm tau2 je hmba die ngh cacing kpnsn.cuaca sjokk n bez n damai..mkn pn slera lhaa..hihihi.
aku masak sendri tok en bf aku n die shiapp puji mskan aku sodapp..
lhaa,sje laa tuh kan nk jge ati aku..:P

cantek view ini.hijau itu indah

aym black paper+ikan kukus goreng n nasi putih..wee..:)

si mokmok..:)

eye bag tuh penting.nk gocoh kow?:P

maaf zahir dan batin..:)

kan org ckp time kapel 'kentut pn jdik wangi'..sengal..wakaka...(^-^)

jum tgk gmbq poy aku.xna tgk suda..ade aku paksa?tade kan..hihi..sengal toi!

No comments:

Post a Comment