Monday 12 September 2011

::: BACK to thE student's L . i. F . e :::

salam pepss...

how r ue?isk..gedik kan asek na tnye g2 jer..haha...lme x hupdate blog..since raya n now aku da kembali kpd realiti..bukan fantasi..wakakaka..hapee??oh lupe lakk...
realiti bkn fntasi aku sebgai seorg student last yr hokey..mak oi.!x sgke ko b'jye jgk smbg dgree..+__________+

acteli raye x bis ag da nk kne con't stadi..mls laa...plz laa spe2 gtau kt Uitm..gtau pe?jap...
gtau kt Dato VC tuh cengginie hah...
'Dato,KTE POSER SEBLN kan,rayer pon kne sebln..so bg ler we'ols ni raye sebln jgk br adil..
 wakaka..
leh laa cm g2 an...apelahh ko nie madihah...dasar!

korg tau x mls tuh cmner..hapee???tatau???
erkkkk...mknenya korg rjen ler..jgn jdik cm aku..huhuuhu..
arituh aku n en bf ade p penang..nnt laa aku post sal penang..
na marah ni..na marah!!!grrrrr!!hahahaa
daa
bye!!
:)

No comments:

Post a Comment