Thursday 25 August 2011

IFTAR di Dewan Perdana Felda,KL

before aku cte sal iftar kt dwn perdana KL tuh..aku g usha fb fatin suhana.then aku recover dis video n aku omos nak ngissssssssss....sedey gle n aku rindu kt Arwah Ma..tskkkkk...;(
Semoga Arwah Ma sentiasa dirahmati dan ditempatkan di kalangan kekasih ALLAH S.W.T..Amin
Al -Fatihah ..
buat anda yg masih lagik mempunyai ibu/emak/mama/umi/ma SAYANGI  n HARGAI LAH mereka selagi hayat di kandung badan.dan jadilah anak yg bersyukur ats segala nikmat kurniaannya walau sekecil zarah kurniaanNya n walau seluas lautan Rahmat dariNya.
ape yg penting, GRATEFUL to ALLAH the Mighty walau sape pun anda..:)

chekidout peps..!!!!!



ecececeh....poyo eh ko madihah?aku da balik nie.kate org 'kenyang pewot ske ati'.mmg ler.mkn mcm2 spe x sng hati n dgn hrge rm52 per head for adult leh mkn mcm2..tp org ramai nya Tuhan jer yg tau.yela murah laa compared kt hotel is it?nsb x terpelanting time g serbu mknan td.al maklom laa aku kan sgt ehem.ketot ini.sdr drik okey..:P

ktorg grk lam kul 6 lbh da tp syukur yg amat sbb jalan sgt membantu.xde la jammed gler.xpyh nk rempuh jammed.tp so pity to one of my sis's friend, sis mimi sbb stuck.arap sbor noh :)
gambar?gambar ape?ohhhh...paham.aku xsempat nk snap pics food die.yelaaa.ngn ramai2 manusia, x sanggup den..x pasai depa pkiaq aku ni jakun.tapi..ehemm.ehem.tapi gambar aku ade laaa.wakakakaa.sgt poyos di situ.muntah ijau cpt2.haha.nnt ak uplod gmbr aku ngan sis n geng akak aku.

agak poyo d c2

wit sister,Atirah Afandi..:)

again

shawl aku da serambai n sile abaikan..huuhu 

xnk tgk xpyh tgk tau!

kakak aku ckp aku kecik cm chipmunk..ade ke ptot?+_+

wit kwn2 baik akak aku dr kecik ag..:)
tu je...gmbr mknan xsempt oke coz org da p serbu n mknan da x cantik da..hehehe..:)

No comments:

Post a Comment